Malaysian Update
Malaysian Update 16 Apr 2020
2
watermark logo

Seterusnya

Dah terang-terang langgar pkp naik motor 2 orang siap herdik penguatkuasa
21 Apr 2020
Dah terang-terang langgar pkp naik motor 2 orang siap herdik penguatkuasa
Mohd · 721 Tontonan

Langgar PKP: Saman Tetap Saman

779 Tontonan

⁣Langgar PKP: Saman Tetap Saman

Tunjukkan lagi
3 Komen sort Sort By

Fiedaus
Fiedaus 1 bulan lalu

Sepatotnye menteri kena buat bincangan dgn semua pihak dan PDRM TERUTMA..atlist masing2 pihak dan masing2 ada idea yg bernas masing2 dpt dikongsi dan mana yg baik utk semua dan afil.baru lab buat keputusan kan...
Mcm mana pun #PDRM# MALAYSIA MMG TERBAIK DAN CEKAP( *PDRM*

   0    0
Fiedaus
Fiedaus 1 bulan lalu

Sedih sngt2...kita manusia tak semua manusia hati sama pikiran sama...munkin yg meninggal tu ahli keluarga terdkt.mak atau ayah..skrg dua anak tu mastj nk ikot juga..sepatotnye sy rasa bole je suruh org tu hntr anak nye balik atau berikan dia 1peluang sbb bukan sengaja pun dia nk bawa....VVIp siap berkumpul siap masak2 n makan bersama2..vvip langar pkp Tak apa apa2 Saman or Tangkap pun .so di sini bukan sy nak salahkan pdrm..pdrm mmg Terbaik sbb mereka ni hanye jalankn tugas shj.dan mereka telah diberi kuasa utj lakukn sebegini jika keadaan begini 1kete lebih 2org mmg pdrm akan jalan Amanah yg mereka terima utk lakukn tugas dlm wktu pkp...hukuman semua tu dah ditentukn awal2 lgi oleh pihak teratas yg berkuasa dan pihak makamah(Kehakiman)
Polis hanye jalan kan kerja mereka dgn pebuh berwiba n mereka beerkerja utk apa?utk selamatkn kita semua(or2g awam

   0    0
Fiedaus
Fiedaus 1 bulan lalu

Hmmm no komen la..xnk cari dosa bln2 pose ni..

   0    0
Tunjukkan lagi

Seterusnya

Dah terang-terang langgar pkp naik motor 2 orang siap herdik penguatkuasa
21 Apr 2020
Dah terang-terang langgar pkp naik motor 2 orang siap herdik penguatkuasa
Mohd · 721 Tontonan